سرگرمی هاویژه ها

آیا می توانید بابانوئل قلابی را شناسایی کنید؟

آزمون تشخیص بابانوئل قلابی؛ در تصویر 4 بابانوئل وجود دارد. یکی از آنها یک سارق است و فقط تظاهر به بابانوئل بودن می کند. آیا می توانید بابانوئل قلابی را تشخیص دهید؟

صبح بخیر _ آزمون تشخیص بابانوئل قلابی؛ در تصویر ۴ بابانوئل وجود دارد. یکی از آنها یک سارق است و فقط تظاهر به بابانوئل بودن می کند. آیا می توانید بابانوئل قلابی را تشخیص دهید؟

چه کسی بازی فکری را دوست ندارد؟ آنها یک راه عالی برای افزایش قدرت ذهنی، مهارت های تفکر جانبی، بهبود حافظه و سرگرم نگه داشتن شما هستند. تست های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه کسی بابانوئل نیست. به یاد داشته باشید، برای حل این آزمون ۵ ثانیه زمان دارید. این آزمون مهارت بینایی و ذهنی شما را به چالش می کشد.

بابانوئل قلابی را شناسایی کنید

جواب آزمون تشخیص بابانوئل قلابی در پایین صفحه قرار دارد:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
جواب
شخص سوم بابانوئل قلابی است چون کمربند و کفش های او متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

فکر می کنید پیدا کردن ۳ تفاوت میان دو تصویر کار ساده ای است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا