سرگرمی ها

آیا می توانید این معما را در ۱۱ ثانیه حل کنید

آیا به اندازه کافی نخبه هستید؟ تنها 1 نفر از هر 20 نفر با ضریب هوشی بالا می تواند این معمای منطقی را در 11 ثانیه حل کند.

صح بخیر _  آیا به اندازه کافی نخبه هستید؟ تنها ۱ نفر از هر ۲۰ نفر با ضریب هوشی بالا می تواند این معمای منطقی را در ۱۱ ثانیه حل کند. فکر می کنید به اندازه کافی باهوش هستید؟ شانس خود را برای اثبات آن از دست ندهید! معمای منطقی معمایی است که برای به چالش کشیدن تفکر شما و تقویت مهارت های حل مسئله ساخته شده است. این معماها اغلب نیاز به تفکر جانبی دارند و از شما می خواهند که خلاقانه فکر کنید و از زاویه ای متفاوت به راه حل نزدیک شوید.

پازل های منطقی می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از معماهای ساده گرفته تا پازل های منطقی پیچیده. چرا این معماها را درگیر و حل کنید؟ خوب، دلایل زیادی وجود دارد که چرا این بازی های فکری می تواند به شما کمک کند:

ورزش ذهنی: تعامل منظم با بازی های فکری می تواند عملکرد شناختی، حافظه و مهارت های حل مسئله را بهبود بخشد.

سرگرمی: آنها یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان و به چالش کشیدن خود هستند.

 

تقویت خلاقیت: پازل های منطقی تفکر خلاق را تشویق می کنند و به شما کمک می کنند تا از زوایای مختلف به مشکلات نگاه کنید.

 

تست هوش با رمزگشایی عبارت آخر
تصویر زیر شما را برای یافتن مقدار پنهان آخرین معادله به چالش می کشد. صبر کن قبل از اینکه تصویر تست هوش با رمزگشایی عبارت آخر را رمزگشایی کنید، در اینجا یک چالش برای شما وجود دارد؛ باید مقدار را با ۱۱ ثانیه پیدا کنید. بنابراین، آیا برای چالش آماده هستید؟

تایمرهای خود را شروع کنید و برای یافتن ارزش شکار را آغاز کنید. بهترین ها! آیا شما جزو ۱ در ۱۰ هستید؟ این معادله ضریب هوشی بالا محدودیت های شما را آزمایش می کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا در نگاه اول آن را پیدا کردید یا سعی می کنید تمرکز کنید؟ آیا مقدار پنهان را در محدوده زمانی مشخص کردید؟ اگر آن را پیدا کردید به شما تبریک می گویم! مهارت های ذهنی و عقلی شما عالی است. اگر نتوانستید پاسخ را رمزگشایی کنید، تسلیم نشوید! شما می توانید سعی کنید آن را بدون تایمر حل کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در اینجا راه حل این بازی فکری گیج کننده است. در معادله اول، شماره ۲ را می بینید که پنج برابر جمع می شود که نتیجه آن ده است و آخرین حرف عدد ده به زبان انگلیسی (TEN) حرف N است، به همین دلیل است که اولین معادله برابر با N است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا