سرگرمی ها

آزمون بینایی: در تصویر چند اسب وجود دارد

اگر چشمان تیزبینی دارید پس بگویید در این تصویر چند اسب وجود دارد! با انجام آزمون اسب های پنهان بینایی خود را بیازمایید.

صبح بخیر _ اگر چشمان تیزبینی دارید پس بگویید در این تصویر چند اسب وجود دارد! با انجام آزمون اسب های پنهان بینایی خود را بیازمایید.

اگر فکر می کنید خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد.

پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دویدن یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید یا بازی های فکری و آزمون های چون آزمون اسب های پنهان را حل کنید.

شاید فکر کنید چرا آزمون ها و بازی های فکری؟

این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل آزمون ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

در آزمون اسب های پنهان چالش این است تا تشخیص دهید در تصویر چند اسب وجود دارد. ادعا شده است که فقط افرادی با بینایی عالی می توانند این چالش توهم نوری را حل کنند. شما چطور؟

توهمات نوری، موجب افزایش میزان تمرکز و دقت شما می شود. پازل‌ها، معماها و بازی های فکری همه نمونه هایی از توهمات تصویری هستند.

.

.

.

.

.

.

جواب در انتهای صفحه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید آزمون اسب های پنهان را حل کنید؟ در تصویر چند اسب وجود دارد؟

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون اسب های پنهان
اغلب مردم پس از دیدن تصویر گیج می شوند. به هر حال، اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که ۱۶ اسب در این تصویر وجود دارد. اگر نتوانستید همه آن‌ها را پیدا کنید، نگران نباشید، آن‌ها را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

 

بیشتر بخوانید:

خروجی عجیب هوش مصنوعی از سگ ها (عکس)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا