دنیای مد

۷ رنگ که میلیونرها اصلا نمی پوشند ( دلیل)

آیا تا به حال دیده اید که مارک زاکربرگ یا شاهرخ خان لباس های رنگارنگ قرمز یا زرد را انتخاب کنند؟

صبح بخیر _ آیا تا به حال دیده اید که مارک زاکربرگ یا شاهرخ خان لباس های رنگارنگ قرمز یا زرد را انتخاب کنند؟ این افراد مشهور، نیکوکاران و صنعتگران فوق‌العاده ثروتمند همیشه سبک خاص خود را دارند. چسبیدن به لباس های ظریف و ابتدایی با رنگ های خنثی و ظریف رویکرد آنهاست. افراد ثروتمند به سادگی با فضایی از تجمل زندگی می کنند، بدون اینکه لوگوی برند را به رخ بکشند، اما در عوض، لباس های لوکسی را انتخاب می کنند که انرژی ذهنی آنها را تحلیل نمی برد و آنها را به عنوان یک برند شیک نشان نمی دهد. بیایید ۷ رنگ را بشناسیم که افراد متمول معمولاً از خرید آنها اجتناب می کنند.

رنگ‌های زیر مهم‌ترین رنگ هایی هستند که میلیونرها از پوشیدن آنها اجتناب می‌کنند:

۱. سایه های پاستلی
در حالی که سایه‌های پاستلی در حال حاضر در بازار ترند هستند و حس بازیگوشی و جوانی را منتقل می‌کنند، این سایه‌ها لحن اقتدار و صداقت را تراوش نمی‌کنند. تا زمانی که شخصیت ها درگیر برخی از فعالیت های اوقات فراغت نباشند، سایه های پاستلی پیام قدرت را منتقل نمی کنند. سایه‌های تیره‌تر آبی، سبز و شرابی معمولاً هوای قدرت و کنترل را به ارمغان می‌آورند. اما در دنیای قدرتمند و پرشتاب، رنگ پاستلی برای عروسک‌ها است.

۲. طرح های چند رنگ
استایل تک رنگ عمدتاً در دفاتر سراسر جهان آزمایش شده است. افراد ثروتمند مراحلی را دنبال می کنند که یک تناسب منظم و تک رنگ بدون الگوی پر جنب و جوش داشته باشند. الگوهای شلوغ شخصیت و انگیزه فرد را تحت الشعاع قرار می دهد. بنابراین، افراد بسیار ثروتمند به جای انتخاب چندین رنگ در یک پالت، سایه های کلاسیک و مرتب را انتخاب می کنند.

۳. زرد روشن
سایه زرد بیشتر با مثبت و انرژی زیاد، بازیگوشی، شادی و گرما همراه است. در واقع این سایه می تواند جوان و بیش از حد شاد به نظر برسد، بنابراین افراد فوق ثروتمند از این سایه دوری می کنند. زرد روشن هرگز نمی تواند ماهیت جدیت و پیچیدگی را بیان کند و برای جلسات کاری خیلی نامشخص به نظر می رسد.

۴. قرمز روشن
رنگ قرمز روشن می تواند باعث شود افراد احساس تسلط بیشتری داشته باشند و همچنین می تواند باعث پرخاشگری و همچنین جلب توجه بیش از حد و غیر ضروری شود. افراد ثروتمند ترجیح می دهند هاله ای از پیچیدگی و قدرت را با فضیلت ها و اعمال درست منتقل کنند. با این حال، پوشیدن سایه قرمز روشن، توجه مخاطبان را معطوف می کند و صداقت و مسئولیت پذیری فرد را زیر سوال می برد.

۵. سایه های نئون

کل پالت نئون دارای تن رنگی فوق العاده روشن و پر جنب و جوش است که دیدن مداوم آنها می تواند آزاردهنده باشد. سایه های نئون حواس شخصی را که از آن استفاده می کند پرت و اعتماد به نفس او را تضعیف می کند. این رنگ ها زرق و برق دار و غیرحرفه ای به نظر می رسند و در نتیجه توسط افراد ثروتمند نادیده گرفته می شوند. این سایه‌های نئون می‌توانند برای برخی دارای سبک و تازگی مد باشند، اما محافل نخبگان هدفشان این است که پیچیدگی و متانت مطلق را نشان دهند.

۶. طلایی و نقره ای
این سایه‌ها ممکن است برای برخی لوکس باشند، اما وقتی بیش از حد پوشیده شوند، حس خوبی نمی‌دهند. سایه های طلایی و نقره ای ممکن است بسیار زرق و برق دار به نظر برسند اما با هم باعث ایجاد عدم تعادل منفی انرژی در بدن شوند. این ترکیب همچنین می تواند منجر به بدشانسی با کمبود متانت شود و بنابراین از کمد لباس افراد فوق ثروتمند دور نگه داشته می شود. انتخاب رنگ‌های خنثی به‌جای طلایی پر زرق و برق، پیچیدگی و آرامش محض را بدون زیاده‌روی در موقعیت تراوش می‌کند.

۷. نارنجی روشن
سایه نارنجی روشن مانند یک مخروط احتیاطی به نظر می رسد که توجه زیادی را به خود جلب می کند. افراد ثروتمند معمولا از این سایه ها دوری می کنند و رنگ های خاکی و خاموش را انتخاب می کنند. رنگ نارنجی روشن، شاد، کارتونی و غیرحرفه ای به نظر می رسد و بنابراین توسط شخصیت های ثروتمند نادیده گرفته می شود. بسیاری از برندهای لوکس نیز خود را از این سایه دور نگه می دارند، زیرا با عدم جدیت و عدم بلوغ همراه است و احساس بی قراری و مغرور بودن را برمی انگیزد.

بیشتر بخوانید:

طرح‌های ناخن ترند پاییزی ۱۴۰۳

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا