اخبار ویژهدانستنی ها

کدام کشورها طولانی ترین ساعات کاری را دارند

تعادل مناسب بین کار و زندگی در این دنیای پرشتاب یک ضرورت است، اما رسیدن به آن می تواند چالش برانگیز باشد

صبح بخیر _ تعادل مناسب بین کار و زندگی در این دنیای پرشتاب یک ضرورت است، اما رسیدن به آن می تواند چالش برانگیز باشد، همه در دنیای حرفه ای موافق هستند! در این چشم‌انداز جهانی از فرهنگ‌های کاری، داشتن ساعات کاری فوق‌العاده طولانی یک اتفاق رایج است، اما آیا اخلاقی و قابل قبول است؟ نه چندان! اکنون زمان آن فرا رسیده است که کارفرمایان درک کنند که ضروری است سلامت و رفاه کارکنان خود را جدی بگیرند زیرا آنها دارایی مهمی هستند و نقش مهمی در دستیابی به اهداف و در نهایت موفقیت سازمان دارند. .

چندین کشور وجود دارند که میل زیادی برای موفقیت اقتصادی، رشد و رقابت دارند و کارکنان خود را مجبور می کنند بیش از ۵۰ ساعت در هفته کار کنند، که نه تنها یک خطر بزرگ برای سلامت کارکنان است بلکه تأثیر متقابل قابل توجهی دارد بر اخلاق کاری و رضایت شغلی که در نهایت منجر به کاهش قابل توجه بهره وری، خلاقیت و استانداردهای کاری می شود. بیایید عمیق‌تر به این موضوع مهم بپردازیم، و ۵ کشور برتر با طولانی‌ترین ساعات کاری را بشناسیم.

۱. امارات متحده عربی

موفقیت اقتصادی باورنکردنی امارات عمدتاً از ثروت نفتی و بخش هایی مانند امور مالی و ساخت و ساز ناشی می شود. در حالی که این بخش‌ها نرخ موفقیت قابل‌توجهی را تضمین می‌کنند، ساعات کاری طولانی و بی‌قرار و توجه مداوم را می‌طلبند. میانگین ساعات کاری امارات متحده عربی در هفته حدود ۵۲.۶ ساعت است که در واقع نشان دهنده جاه طلبی و تعهد تزلزل ناپذیر نسبت به اهداف آنها است، اما همچنین نیاز به توجه بیشتر به رضایت شغلی، رفاه کارکنان و ایجاد یک محیط کاری متعادل تر را نشان می دهد.

۲. مالزی

مالزی در داشتن یک اقتصاد بسیار متنوع، متشکل از چندین بخش مانند تولید، کشاورزی و خدمات، نام برجسته ای است که فرهنگ کاری بسیار سخت و نادیده گرفته شده از جنبه های مهم مانند محیط کار متعادل و سالم را برجسته می کند. میانگین ساعات کاری مالزی حدود ۵۲.۲ ساعت در هفته است که به ویژه کار فشرده راایجاب و ساعات طولانی را به بخشی از شغل تبدیل می کند.

۳. سنگاپور

سنگاپور، نام مشهور دیگری که به دلیل اقتصاد بسیار توسعه یافته اش شناخته شده است، در بخش های مختلف، که برخی از آنها شامل تولید، نوآوری های تکنولوژیکی و خدمات مالی هستند، به خوبی عمل می کند. در حالی که این زمینه‌ها ثروت و موفقیت بزرگ را تضمین می‌کنند، رفاه کارکنان را نیز در معرض خطر قرار می‌دهند، بدون توجه به کاهش قابل توجه تعادل کار و زندگی از طریق ساعات کاری شدید، تقریباً حدود ۵۱.۹ ساعت در هفته!

۴. هنگ کنگ

هنگ کنگ که به عنوان یک مرکز تجاری و مالی قابل توجه شناخته می شود، ساعات کاری طولانی و پرتنش را به خصوص در بخش های مالی و خدماتی به همراه دارد. این کشور که متشکل از یک محیط پویا و هزینه های بالای زندگی است، افراد را مجبور می کند که در استرس دائمی باشند و خواسته ها و انتظارات بالای موفقیت را برآورده کنند. آنها میانگین ۵۱.۶ ساعت کاری در هفته دارند.

۵. تایوان

اقتصاد تایوان که به شدت به تولید و فناوری متکی است، ساعات کاری طولانی و خسته کننده را بخشی مشترک از فرهنگ اشتغال خود می داند. بخش فناوری، به عنوان یک صنعت به شدت رقابتی، نیازمند نوآوری های مدرن مکرر است که تنها از طریق تلاش و زمان قابل توجه نیروی کار امکان پذیر است. کارگران تایوانی اغلب با ساعات کار طولانی مواجه هستند، به طور متوسط ​​حدود ۵۱.۵ ساعت در هفته برای حفظ موقعیت خود در بازار به سرعت در حال رشد.

بیشتر بخوانید:

با بهترین و بدترین شهرهای جهان برای زندگی آشنا شوید

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا