خودروویدئوها

معرفی هونگچی EH7 یک خودرو چینی لوکس برقی (فیلم)

صبح بخیر _مدل روباز هونگچی EH7 ، طراحی کلی نسخه استاندارد را حفظ کرده است. جلوپنجره بسته و ترکیب منحصربه‌فرد چراغ‌های جلوی هفتی‌شکل که جدیدترین زبان طراحی خانوادگی برند Hongqi محسوب می‌شوند، در این خودرو نیز دیده می‌شوند. جذاب‌ترین ویژگی نسخه روباز، نمای آن با سقف باز است. خودرو کانورتیبل هونگچی با رنگ‌های خاص بدنه، در میان رقبای خود متمایز می‌شود. ابعاد این خودرو نیز ۴۹۸۰ در ۱۹۱۵ در ۱۴۹۰ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلی‌متری دارد.

پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸۱۵۵، به‌عنوان یک پیشرفت قابل توجه برای برند هونگچی، وظیفه پردازش این سیستم را بر عهده دارد. طراحی داخلی با رویکرد مینیمالیستی دنبال شده و تقریباً هیچ دکمه فیزیکی دیده نمی‌شود. فرمان خودرو نیز ظاهری اسپرت و خاص دارد و شبیه به کنترلر بازی‌های ویدیویی طراحی شده است.صندلی ها نیز از طراحی یکپارچه بهره می‌برند و رنگ‌های جدید فضای داخلی، حس کلی آینده‌نگرانه و پویایی را القا می‌کنند.

ئی اچ۷ برپایه پلتفرم اف ام ئی اس هونگچی توسعه یافته تا تضمینی بر ویژگی های محصول باشد.

مشخصات فنی و قیمت هونگچی EH7 کانورتیبل

خودرو هونگچی EH7 کانورتیبل در دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. باتری‌های لیتیوم یونی این خودرو توسط کمپانی CATL تأمین شده‌اند. شتاب صفر تا صد خیره‌کننده این ماشین نیز تنها ۳.۵ ثانیه است. لازم به ذکر است که نسخه روباز به‌عنوان یک نسخه ارتقا یافته در خط تولید فعلی EH7 عرضه می‌شود که در حال حاضر شامل پنج مدل با قیمت‌هایی بین ۲۲۹,۸۰۰ تا ۳۰۹,۸۰۰ یوآن (تقریباً معادل ۳۱,۹۰۰ تا ۴۳,۰۰۰ دلار آمریکا) هستند. با معرفی نسخه روباز، انتظار می‌رود قیمت‌ها نیز به‌طور نسبی افزایش یابند.

خروجی پیشرانه در تریم های تک موتور برابر با ۳۳۹ اسب بخار و در تریم های دو موتوره برابر با ۶۱۰ اسب بخار است.

با استفاده از فناوری شارژ سریع، باتری طی کمتر از ۲۰دقیقه از ۱۰ به ۸۰ ظرفیت می رسد و در ۱۷ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد. این آمار با توجه به دمای نرمال اتاق محاسبه شده است.

در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد زمان شارژ از ۱۰ به ۸۰ درصد حدود ۳۸ دقیقه طول می کشد.

در کابین از دو نمایشگر دیجیتال استفاده شده که نمونه مربوط به اطلاعات کیلومتر ۶ اینچی و تنظیمات سیستم سرگمری ۱۵.۵ اینچی است. نمایشگر هداپ آپشن جذاب هونگچی جدید است.

نورپردازی هوشمند ۲۵۶ رنگ نیز که نقاط نورانی در کنسول مرکزی، تریم درب ها و سایر قسمت ها ایجاد کرده، جلوه خاصی به کابین داده است.

در ادامه تصاویر این خودرو لوکس چینی را ببینید.

گفتنی است هونگ چی را می توان به نوعی متفاوت ترین تولیدکننده خودرو در چین دانست! هونگ چی نام لیموزین تولیدی کشور چین است که احتمالا نمونه های از آن را در تصاویر و ویدئوهای مربوط به جشن و یا نشست های سیاسی مقامات چینی دیده اید.

سابقه تولید اولین نمونه هونگ چی به سال ۱۹۵۸ میلادی باز می گردد و این واژه در زبان چینی به مفهوم پرچم قرمز است که باری کاملا سیاسی دارد. از این رو هونگ چی محصولی است که طی تاریخ بارها توسط دولتمردان چینی مورد استفاده قرار گرفته است.

در دوران کنونی هونگ چی به عنوان زیرمجموعه ای از گروه خودروسازی بزرگ فاو چین در زمینه تولیدات باکیفیت و همچنین لوکس فعالیت دارد.

بیشتربخوانید:

آزمایش عجیب چینی ها برای سنجش مقاومت شاسی بلند «هونگچی»

وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا