سرگرمی ها

در نگاه اول اشکالات مسابقه فوتبال را پیدا می کند

اگر نکته سنج، دقیق، متمرکز و ذهنی آرام داشته باشید به راحتی می توانید اشتباه موجود در تصویر را پیدا کنید.

صبح بخیر _  اگر نکته سنج، دقیق، متمرکز و ذهنی آرام داشته باشید به راحتی می توانید اشتباه موجود در تصویر را پیدا کنید. تنها ۲۵ درصد از شرکت کنندگان تاکنون توانسته اند در اولین اقدام، موفق به یافتن اشتباه در زمان مشخص شده شوند. شما نیز اگر می خواهید خود را بهتر بسنجید، این تست یا آزمون را از دست ندهید. آن را حل کرده و سپس به سطح بالای توانائیهای خود افتخار کنید.

آزمون یا سوال تصویری اشتباه مسابقه فوتبال به دلیل سطح دشواری بالایی که دارد، قطعا به شما کمک می کند تا تمرکز، دقت و حتی بینایی خود را آزمایش کنید. اگر از ما توصیه ای می خواهید، به شما می گوییم که هنگام شرکت باید بسیار متمرکز باشید. این راهی است که برای پیروز شدن در آزمون باید طی کنید. دیگر راهی وجود ندارد. حالا خود شما بهتر می دانید که چگونه باید تمرکز کنید!

 

چنانچه که در بالا هم اشاره شد شما باید در عرض ۱۰ ثانیه چیزی را که با تصویر مطابقت ندارند، را تشخیص دهید. تمرکز و قدرت مشاهده خود را برای حل چالش تصویری آزمایش کنید.

بازی ها و تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است.

معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

زمان مهمترین سرمایه ای است که در اختیار هر کسی قرار دارد. بدون شک، در حل آزمون ها و تست های مشابه تست قدرت تمرکز با اشتاهات تصویر، زمان عاملی تعیین کننده در حل این گونه چالش هاست. اگر تصویر را تماشا کنید متوجه یک زمین فوتبال می شوید که نوجوانان مشغول بازی هستند. اگر دقت کنید در تصویر خطا یا اشتباهات مشخص و واضح دیده می شود که باید در اسرع وقت آنها را کشف کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری
اگر هنوز تمام اشتباه را پیدا نکردید، اشکالی ندارد. زمان شما به پایان رسیده است. می توانید در تلاش دوم ۸ ثانیه ای ادامه مشاهدات خود را داشته باشید و اشتباه را علامتگذاری کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری اشتباه مسابقه فوتبال: اگر می خواهید محل خطا را بدانید، به تصویر زیر نگاه کنید. اول از همه بر روی کارت آبی داور تمرکز کنید. در بازی فوتبال فقط کارت زرد و قرمز وجود دارد. در مرحله بعد به پیراهن بازیکنان که فاقد شماره است. همان طور که این بازی داور رسمی دارد، لباس بازیکنان نیز باید استاندارد و دارای شماره باشد. همچنین هیچ خط کشی در زمین فوتبال دیده نمی شود. شما چه اشکالاتی را تشخیص دادید؟

منبع
چشمک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا