ترفندستان

ترفند از بین بردن لکه وایتکس روی لباس

شاید برای شما هم بدترین اتفاق لکه شدن لباس با وایتکس باشد.

صبح بخیر _ شاید برای شما هم بدترین اتفاق لکه شدن لباس با وایتکس باشد. ما همه وقتی می خواهیم لباس ها را از وجود لکه پاک کنیم، مقدار کمی وایتکس درون با آب حل میکنیم و لباس را برای ساعتی درون آن خیس می کنیم اما امان از وقتی که فراموش می کنیم باید سریع آن را از آب مخلوط با وایتکس خارج کنیم و آنجاست که به جای پاک شدن لکه های لباس، این بار لکه های زرد و سفید وایتس روی لباس پدیدار می شوند. در این مرحله باید به دنبال راهی برای از بین بردن لکه وایتکس روی لباس باشیم. خوشبختانه ما این روش و راه حل را پیدا کرده ایم. ما در این مقاله به نحوه از بین بردن لکه وایتکس روی لباس پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید!

روش از بین بردن لکه وایتکس روی لباس

در واقع اگر لباس مدت زیادی درون محلول وایتکس و آب خیس بخورد، الیاف آن ضعیف شده و یا روی آن لکه میفتد یا پاره و سوراخ می شود. اما ناراحت نباشید چون ما راه حل برای از بین بردن لکه روی لباس را پیدا کرده ایم:

دستورالعمل برای از بین بردن لکه وایتکس از روی لباس

برای پاک کردن لکه وایتکس، ابتدا همان قسمت را با آب سرد بشویید تا وایتکس اضافی آن پاک شود.
سپس مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا ترکیب خمیری و غلیظ به دست بیاید. حالا از خمیر جوش شیرین بردارید و به طور مساوری روی لکه پخش کنید.
در این مرحله صبر کنید تا خمیر کامل خشک شود. در آخر با یک مسواک خمیر خشک شده جوش شیرین را از روی لباس بتراشید. به همین سادگی!

استفاده از الکل برای از بین بردن لکه وایتکس روی لباس مشکی

برای از بین بردن لکه وایتکس از روی لباس مشکی، سرمه ای یا هر لباس با رنگ تیره دیگر باید به روش زیر عمل کنید:

یک گوش پاک کن را به الکل آغشته کنید.
سپس آن را به آرامی روی اطراف لکه وایتکس بمالید.
حالا گوش پاک کن را از بیرون لکه به سمت داخل بکشید تا رنگ اصلی لباس به قسمت سفید شده برسد. الکل رنگ اضافی الیاف را نرم می کند و لکه سفید رنگ وایتکس از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین ترفند های شست‌وشو و نگهداری از حوله‌ها برای حفظ لطافت آن‌ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا