دنیای مد

با این ۵ روش ساده خانگی موهایتان را کرلی کنید

شما هم دوست دارید موهای فر طبیعی و جذاب داشته باشید بدون اینکه به موهایتان آسیب بزنید؟

صبح بخیر _ شما هم دوست دارید موهای فر طبیعی و جذاب داشته باشید بدون اینکه به موهایتان آسیب بزنید؟ روش‌های خانگی کرلی کردن مو، راهی ساده و مقرون به صرفه برای داشتن موهایی با حالت و حجم بیشتر است.

۱- کرلی کردن موها با بافتن

بافتن مو، یک ترفند قدیمی و ساده برای داشتن موهای فر طبیعی است. برای استفاده از روش باید موهای نیمه‌خشک خود را به چند قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را محکم ببافید. برای فرهای ریز، بافت‌های فرانسوی بهترین گزینه هستند.

پس از چند ساعت می‌توانید بافت‌ها را باز کنید و با انگشتانتان فرها را جدا کنید. با استفاده از محصولات حالت‌دهنده، می‌توانید فرها را تثبیت کرده و از موهای زیبای خود لذت ببرید.

۲- کرلی کردن موها با بیگودی

یکی از روش‌های راحت و عالی برای فر کردن موها، استفاده از بیگودی است. در این روش نیازی به حرارت نیست. با پیچیدن دسته‌های مو دور بیگودی‌ها و ثابت کردن آن‌ها، می‌توانید فرهایی با اندازه‌های مختلف ایجاد کنید.

بیگودی‌های کوچک برای فرهای ریز و بیگودی‌های بزرگ برای موج‌های درشت مناسب هستند. پس از خشک شدن کامل موها، بیگودی‌ها را باز کرده و از فرهای زیبا و کلاسیک خود لذت ببرید.

۳- کرلی کردن موها با جوراب

جالب است بدانید که با استفاده از یک جوراب تمیز و نرم، می‌توانید موهای خود را کرلی کنید و موج‌های زیبایی به موهایتان بدهید. برای اینکار موهایتان را دم اسبی ببندید و آن را را دور یک جوراب لوله شده بپیچید و آن را محکم کنید.

پس از چند ساعت، جوراب را باز کرده و از موهای موج‌دار و جذاب خود لذت ببرید. این روش ساده و خانگی، انتخابی عالی برای ایجاد ظاهری جذاب است.

۴- کرلی کردن موها با هدبند

استفاده از هدبند، روشی ساده و سریع برای داشتن موهای موج‌دار و کرلی است. برای این کار باید موهایتان کمی مرطوب باشد. یک هدبند نرم را دور سرتان ببندید، سپس موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را دور هدبند بپیچید و با گیره محکم کنید.

بعد از خشک شدن کامل موها، گیره‌ها را باز کرده و موهایتان را با انگشتانتان فر‌ها را جدا کنید. با استفاده از یک اسپری حالت‌دهنده و روش مچاله کردن، می‌توانید به فرهایتان حجم و حالت دلخواهتان را بدهید و از کرلی بودن آن لذت ببرید.

۵- کرلی کردن موها با مدل گوجه‌ای

اگر به دنبال یک روش سریع و آسان برای کرلی کردن موهایتان هستید، روش گوجه‌ای را امتحان کنید. موهای خود را به دو قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را به صورت یک گوجه محکم بپیچید. پس از چند ساعت، گوجه‌ها را باز کرده و از فرهای طبیعی و زیبا لذت ببرید. این روش برای افرادی که زمان کمی دارند، بسیار مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا