سرگرمی ها

در ۷ ثانیه شوهر شاهدخت را شناسایی کنید

صبح بخیر _ معمای همسر شاهدخت: چقدر در قضاوت مردم مهارت دارید؟ خوب، امروز شما را به چالش می کشیم تا با استفاده از ضریب هوشی و مهارت های ذهنی خود، وفادارترین شاهزاده را شناسایی کنید.

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع مسائل ریاضی نیست. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، معماها و پازل ها را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت های شناختی و مهارت های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. بنابراین، روزانه از حل کردن آنها غافل نشوید.

معمای همسر شاهدخت

روزی روزگاری یک پادشاه سالخورده بود که فقط یک دختر داشت. شاهدخت خواستگاران زیادی داشت. بنابراین تصمیم گرفت وفاداری شاهزادگانی را که مایل به ازدواج با او بودند، امتحان کند. او به هر شاهزاده یک تخم گیاه داد و قول داد که بعد ۳ ماه کسی که بزرگترین گیاه را پرورش دهد با او ازدواج خواهد کرد. همه شاهزادگان سه ماه بعد با گیاهان خود بازگشتند.

شاهدخت به طور غیر منتظره شاهزاده ای را که از اول گلدان خالی داشت انتخاب کرد. چطور؟

۷ ثانیه شما از حالا شروع می شود. آیا می توانید معمای همسر شاهدخت را حل کنید؟ چرا شاهدخت شاهزاده ای را که با گلدان خالی برگشته بود به همسری برگزید؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما
جواب معمای همسر شاهدخت در «خالی بودن گلدن ها از اول» نهفته است. اگر دقت کرده باشید، شاهدخت می خواست وفاداری شاهزاده ها را محک بزند. بنابراین به همه آنها بذر تقلبی داد تا صداقت آنان را بسنجد. بنابراین تنها کسی که بذرش را تبدیل نکرده بود شاهزاده ای است که با گلدان خالی برگشته.

بیشتر بخوانید:

۳ تفاوت این دو ساندویچ را تشخیص بدهید

منبع
خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا